married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 11, 2012

"BIG DRIVING LICENSE"





!!!ME ALREADY GOT "BIG DRIVING LICENSE"!!!!

AKU TAK TAHU LA SAPE CIPTA AYAT TUH...HUH!



DAN HAVE TO RENEW KAT JEY BEE...MMG LA KELAM KABUT,...DGN TAK TAHU JALAN...DAN DENGAN BANTUAN MISTER GPS....DAPAT GAK LA..JUMPE DGN TUAN JPJ..


BEJALAN DENGAN LAJU SEPERTI DIKEJAR TUAN & PUAN JPJ....BILA PUSING...TAK ADE PLAK...HAHA (NI LA FEEL BILE JENJALAN SORANG2)

"YE NAK CARI APA?" ADE PUAN NI TANYE AKU..

"EMM..NAK ..EH...NAK BESORKAN LESEN...EH TAK...NAK RENEW LICENSE P KE BESOR...EH..." AKU NERVOUS....

GILOK....HAHA...

"ADIK NAEK ATAS BELAH KANAN"

TQ2...AKU BEREBUT NGAN ABANG TU...DIE LAJU AKU PON LAJU...TAPI DIE MENANG...HAHAHAHA


1033 .. NO GILIRAN.. SEPERTI BIASA "SILA TUNGGU... NO ANDA AKAN  DIPANGGIL...KINI NO GILIRAN ADALAH 1022 .. OKAY LAGI 10 ORANG..


DAN AKU MASEH SETIA MENUNGGU..


TAK NAK KAUNTER 3...TAK NAK......ORANG TU MASAM...TAK SENYUM...


OK...1031 KAUNTER 4..LEPAS NI 1032 KAUNTER 3....CONFIRM AKU DAPAT KAUNTER 4.. YEAH!


TAPI MELESET SAMA SEKALI....ALMAKLUMLAH...


KALAU ORANG KATA TAK SUKA TU CONFIRM AKAN DAPAT YANG TU...KAN????HAHA


DA DAPAT KAUNTER 3 GAK..HAHA..PADAN MUKE AKU..


"BAPE TAHON NAK RENEW??"


"2 TAON"


"BERAPA?" LAGI SEKALI DIA TANYE...AKU HEMPUK NGAN KERUSI.. (GARANG TAK GARANG TAK??)


DAN TAK SEMPAT JAWAB.. "1 KEPING GAMBAR"


AKU PON KASI ..


"75 RINGGIT" AKU PON KASI LAGI...


DAN TADAAAAA...SIAP....DRIVING LECEN....BIOR LAH ORANG NAK KATE APE PON..


AKU TUA2 NI BARU DAPAT LESEN BESOR...BANGGA JAP...

HEHE...


GUD JOB ... GUD JOB!

DAN BILA OTW NAK BALEK JPJ KE OPIS TU...

ADA PAKCIK NI...KUAR SIMPANG...AMBOI2...TAK TENGOK KANAN DA...

PAKAI REDAH JE...AKU PON APE LAGI..."HON HON"

HAHA

PASTU DIA SENYUM..

"PAKCIK!!!SAYA BARU JE DAPAT LESEN NI"

HURMM!

 



HAH! DA MACAM NINJA YANG TAK BETOL!







No comments: