married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 17, 2012

~~arigatohuzaimas~~

ARIGATOHUZAIMAS ERK PADA SESIAPA YANG TERLIBAT? SEBAB... MEMBERI KAN SAYA SERIBU PERASAAN....GEMBIRA, SUKA, HAPPY, RASA NAK LONCAT2....SEDIH, MENANGIS....RASA NAK HUMBAN MUKA DALAM GAUNG...RASA STRESS...RASA TAK NAK BUAT KERJA LANGSUNG...TAK NAK KAWEN....TAK NAK DUDUK SORANG2...
TAK NAK BUAT KERJA..MENANGIS LAGI....
TERHARU....DAN BERCAMPUR BAUR LA PERASAAN NIEH..

HURM...TU LA DINAMAKAN PERASAAN..

TENGS! VERY APPRECIATE TO ALL OF PEOPLE AROUND ME...

SERIUS! SILA BACA DENGAN SERIUS!

MINGGU LEPAS VERY BUSY ++++++ TENSEN +++++ SERABUT TYME KEJE...


AND JUGAK.... THIS MONTH IS OUR 2 MONTH ANNIVESARY....LOOK LIKE "BABY" PLAK NAK KIRE BULAN2 KAN?

BUT WE APPRECIATE FOR EVERY TYME OR EASY TO SAY...EVERY SECOND IS COUNT..

 TAK SEMUA KISAH TU GEMBIRA...KISAH KAMI JUGA BEGITU..

WALLAHI...AKU TAKOT.....

AKU MEMANG PENAKOT PON...MEMANG TAK DAPAT DINAFIKAN..

SAYA SEORANG YANG PENAKOT BUT DEGIL..

BUT PENAKOT LAGI...

...CEPAT TERSENTUH HATI..

DIA TAHU ITU...DAN DIA MEMANG TAHU..

SAKIT KAN HATI?BILA KITA BERCAKAP DIA BUAT TAK ENDAH?

SPOIL MOOD..

BTW...DISCUSSION HAVE TO DALAM INI CERITA..

SO ... WE KEEP IN DISCUSSION DAN ALHAMDULILLAH...DAPAT SETTLE..

MASALAHNYE.........SETIAP LUKA TU ADA KESAN KAN? PARUT KE BENGKAK KE...LEBAM KE...

WAT SO EVER...MACAM TU JUGAK LA KISAH KAMI...


OR HATI AKU LA OF COS...HATI DIA MANE LA AKU TAHU YE DAK?


HURMM...


WAT SO EVER2 LAGI LA...AKU RASE BETTER AKU UBAH CARA PEMIKIRAN AKU YANG AGAK LAME NI..SUPAYA


DAPAT SELAMATKAN HUBUNGAN KAMI INI...


DAN JUGAK LAGI2...AKU GOT SMS FROM ONE OF MY FRIEND..... DAN DIA CAKAP...

 " JUST RELAX...GO WITH THE FLOW" 

 KENAPA EK HATI AKU BENGKAK?


ADAKAH AKU SAKIT DENGAN KERJA...SAKIT DENGAN HUBUNGAN INI??


ATAU AKU SAKIT SEBAB AKU ADA BUAT SALAH DENGAN ALLAH??


MEMANG LA AKU ADA BUAT SALAH....AKU KAN MANUSIA BIASA...


TAPI AKU TAK SUKA LA FEEL NI...VERY HARD TO KEEP IN MIND...


THAT....KITA TENGAH HAPPY BUT SEDIH...


FAHAM DOK NI?




AISHHH



No comments: