married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 14, 2012

~looking for halal one~

assalamualaikum...

indah percintaan andai ia dapat disatukan dengan akad kabulnya..

indah hubungan andai ada "surat pengesahan" dari ALLAH...

indah cahaya mata .. jika dapat berbin dan berbintikan abi nya...

*****

aku mecari cinta yang halal..

tiada laen dalam hati ini...

hanya insan yang bergelar sang suami yang akan aku tunggu..

yang akan aku cium tangan nya suatu masa nanti...

siapalah kekasih jika tiada tanda













aku cuma mahu semua orang disekeliling aku gembira...

melihat aku di akad nikah kan dengan seorang suami...

biar mereka tidak risau akan diri aku yang jauh di perantauan...

melihat kegembiraan ibu bapaku adalah kegembiraan yang paling bermakna bagi aku...

NIKAHI AKU DENGAN BISMILLAH...

dahulu aku pernah berkata, aku akan terima siapa yang pertama meminang aku..

tapi bila ada seorang manusia yang tidak dikenali masuk meminang...

aku jadi takut sendiri...

sudah sampai masa aku sendiri yang pilih...

aku sendiri yang membuat keputusan...

InsyaAllah....

keputusan ku jua bermula dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...


Amin .. .. .. .. ..

No comments: