married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 16, 2012

KAMI

...Bismillahirrahmanirrahim...

~Dengan Nama Allah Yang Maha Mendengar Lagi Maha Penyayang ~



ahad lepas kami berjalan-jalan lagi...ditemani seorang kawan perempuan...

gerak lepas zohor...

sampai2 terus pergi beli tiket wayang... "BATTLESHIP"

thumbs up!



hero die ni blakon cite JOHN CARTER...best gak muvie tu...best2..maybe plakon nak meningkat naek...btw best gile kot acting die...

then pas tu teros p terjah AYAMAS...lapar2....






ice lemon tea - aku
rossele - him
pepsi float - kawan aku

kami makan menu yang serupe... cume die amek percik...aku amek pepper :)

sharing is caring rite? :))

then teros tengok wayang pastu..

singgah plak kat kg. melayu!!

makan satay ... tapi pic satay tak sempat nak "catch" - die cakap .... haha (ejek aku la tu)

tak pe... :))

ni pic die tngah tnggu satay sampai...lapor ek? hehe

 terpakse crop lagi atas permintaan die kot...ke aku?tah...aku lupe..tapi aku x nak jugak tnjuk... biar dulu... :)

then...menu pling best mlm tu ialah....


jeng! jeng!

kan aku nak makan mende tu...

da dapat...ting!



AIS JAGUNG

!! tapi ais  jagung die kaler oren...spoil...aku ggit2 jagung tu...hah..amek aku...sape suh order x tngok kaler dulu... (boleh ke?)

hurmm..pastu tyme part die...sedap je aku tengok...jeles!

tinggg!! (mcm buku ting2 BSN je) haha


ABC SPESEL!

:)

memang kenyang n happy that day tu!!

tq incik RIKAYS :)

No comments: