married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 11, 2012

hati ini bukan milikku lagi

taDi aku tanyekan kepadanya...
"ingat tak kita berjumpa hari apa?"
dia mengangguk... "10hb 3 katenye"
aku pulak "eh bukan 11hb 3 ke?"
"10hb...esok ahad saye kerje..ingat x?" dia pulak mengingatkan...

aku cuma mengangguk... betul ek?
akhirnya aku akur dan setuju... "kalau macam tu, betul la kot"
serentak itu, kami menadah tangan berdoa, "Alhamdulillah...semoga berpanjangan"

syukur Ya Allah....Kau kurniakan si adam yang mengerti aku, mengambil berat tentangku,
yang melayani aku, yang terima aku dengan seadanya.."

aku harap perasaan aku tak silap, aku akan cuba dan akan terus mencuba memperbaiki dan mengekalkan hubungan ini...

"10hb 3, Taman Gaya JB, 8.30 malam"

tq jep n his wife meet kan kami berdua.

syukran ya ALLAH...

encek RIKAYS, terima kaseh pada awak....

ni ade pic sikit untuk saya dan dia .. :)


still tak boleh show up pic penuh sbb tak ade ikatan apa2 lagi










1 comment:

nenikuya said...

insyaallah..smoga kekal..