married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 15, 2012

aku gile bawal crown2..

click kat pic bawal ... RM 199.90

click lagi... RM 140.00

click lagi RM 85.00

click lagi skali.....RM 45.00



wowit! mahal nye tudung bawal sekarang...bawal sulam... high demanding...bese la...

tengah hot! (mcm aku..bukan aku kate...ade org kate... haha)

tapi cantik!seyes! aku sangat menyukai tudung bawal sulam...

i am bawalovers!

selama 3 bulan aku di JB ni...aku telah add berpuluh2 bawal online kat fb...

aku da beli 10 helai bawal yang plain...

da book bawal crown...kaler merah untuk 1 majlis...

aiyo!

duduk JB ni aku jadi gile soping la...

kat Kuantan ari tu aku jadi budak baek

(maybe gaji da up sikit then leh la beli bnyak2 baju...kasut dan....tudung....dan bag)

yea...Alhamdulillah...

seronoknyee....

nanti nak soping lagi...

nak soping banyak2..

ok..da update 4 entry kot ari ni..tarak betol...gud nite n assalamualaikum :)

6 comments:

mass said...

cantikla tdg bawal kat atas tu..akak pun suka pakai tdg bawal...
bape rm tu? designnya unik :)

hawa said...

kan akak?tengok kt page fb jek..pastu copy..

da booking... :)

ni die link kak

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=2898594187841&set=a.2898590227742.2124506.1349980044&type=3&theater

..cik hana.. said...

hehehe...cik hana suka tengok org pakai bawal tapi x pandai pakai..kehkeh :)

hawa said...

tu tengok pic cik hana ade jek pakai bawal :))

chris eng said...

bole bg nama page fb dia x ?

Zatil Hulwani said...

Salam..sy follow awk..feel free to follow me back..:) http://zatilhulwani.blogspot.com/