married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 18, 2012

5 THINGS ME LIKE

1. benda comel-comel tapi bukan teddy bear (x suke teddy bear sbb ALLAH dan Malaikiat tak suke kan kan?)


2. bercuti (jika ada masa dan duit lebeh...nak sangat lepak kat pulau...x pernah pergi) :(

nak tengok cam mane pulau waktu malam (pulau tu bende ke? haha)



3.  pin tudung yang cantik (sebab aku pakai tudung) :)



4. tudung bawal (kan ade post pasal tudung bawal)...cantik sangat....

5. makan ayam/makan/makan lagi (haha) nak2 peha ayam






SEBENARNYA SAYA TAK TAHU SAYA SUKA APE..
SEBAB SAYA TAK PERNAH SUKA APE2..
 SAYA TERIMA APA SAHAJA YANG ADA DAN TIADA PADA SAYA
TAK MENCARI DAN TAK MEMINTA
ADA DUIT LEBEH SAYA BELI
TAK ADE TAK APE..

SAYA BUKAN JENIS YANG SUKA KEBENDAAN..
TAPI KENA LA ADA DUIT
UNTUK HIDUP..
DAN NAK DUIT KENA KERJA

SAYA CUME SUKE PADA KEBAHAGIAAN HATI SAYA, KELUARGA SAYA
MAK ABAH SAYA..
ORANG KESAYANGAN SAYA..
DAN 
ORANG SEKELILING SAYA

SAYA BUKAN EMO..TAPI SAYA MEMANG TAK TAHU SAYA SUKE APE

:)

ORANG BAGI APE2 PON SAYA TERIMA..

K BAI :))








No comments: