married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 1, 2012

hawa seorang yang berani

sejak due menjak ni...name die sentiasa ada dalam fikiran aku...

runsing...tak leh tido...

macam da teruk sangat da...

last2..aku call kawan aku...tanye opinion..have or dont have..

so aku have kan jugak..

aku berani kan diri tengahari tadi, maybe ALLAH nak tolong..

die online...aku straight forward...

mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki,

kalau aku ada buat salah selama ini..

hidup aku betul2 tak tenteram

olways...olways remember him..

aku buat slumber, tapi aku tunggu...dan tunggu...

dan masih menunggu...

die tetap x balas..

sedih...aku betol2 x taw ape yang aku telah buat sampai dia amat bencikan aku..

at least aku dapat jumpe die, borak dengan dia..

as kawan...

mungkin dia amat benci aku lepas aku message cmtu..

kalau aku jahat, aku da lame kacau hubungan die dgn awek die,

tapi aku bukan macam tu..aku nak die tahu..

yang aku x sejahat yg die pikir..

wallahualam...

moga die lembut hati nak reply msg aku...Insyallah...



No comments: