married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 7, 2012

perfect as per muslimah





~Insyallah~

aku harap one day i will be as the others muslimah...muslimah sejati...muslimah disisi ALLAH..

kenapa tak sekarang?aku x leh jawab...

aku maseh perbaiki diri dan akan perbaiki kelemahan diri..

mudah2 han...Insyallah..

juga bersyukur kerana selalu feel ke arah perubahan yang lebeh baek..ALHAMDULILLAH..

syukur Ya Allah...Kau masih tanamkan sedikit rase insaf dalam hati ini..

aku hanya mohon aku dapat kekalkan dan tingkatkan iman dalam diri ini..

aku ingin sekali menjadi seperti bidadari Mu..walaupun agak payah..

tapi bagi la aku peluang...untuk menjadi muslimah sejati...amin...



moga dipermudahkan segala urusan ku Ya ALLAH...

hanya padaMu aku mengadu...

hanya padaMu aku bersujud..

syukur Ya ALLAH...




No comments: