married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

m3nc@ri @dam


bismillahirrahmanirrahim....


mecari adam mestilah akan mencari yang terbaik....dan jika kita menunggu adam, kita akan sedar sendiri...
adam yang kita tunggu sudah ada didepan mata...
dan sbg hawanya cubalah untuk berkongsi sebuah kehidupan dengannya...

adam memang tercipta untuk hawa, dan begitulah sebaliknya...

maksud disini....
aku masih tercari adam aku...dan aku sbg hawanya..
juga tidak sabar menunggu siapa adam aku itu..
ada 1 kisah adam dan hawa yang aku baru baca dalam 1 artikel tadi..so nk share..

ada seOrang adam...dan seOrang hawa...mereka berjumpa...
dan untuk melengkapkan sebuah kehidupan..
mereka bernikah..
so..cOmplete la tulang rusuk kiri mereka..

adatlah...sedangkan lidah lagi tergigit...
mereka terpisah..

"awk bukan tulang rusuk kiri saya.." kata adam...

adam menunggu dan masih menunggu kepulangan hawanya..
dan mereka di takdirkan bertemu..
malangnya..
hawa nya telah berkahwin dan adam amat menyesali..
kerana hawanya tidak menunggu dan memberi peluang ke dua kepadanya..

selang bberapa tahun, mereka bertemu kembali..
alangkah terkejut nya adam..
hawa nya itu kembali single...
dan dia masih berusaha untuk mendapatkan tulang rusuk kiri yang hilang itu..

dan dengan tidak semena-mena..
adam berkata..
"hawa telah dijadikan untuk adam, kemana hawa pergi, hawa tetap akan kembali ke pangkuan adam.."

dasat kan?

even mereka telah memiliki dan pernah terpisah..tapi andai sudah jodoh ..

mereka akan bersama..

begitu jua kehidupan realiti..

harap 1 hari nanti..

ada seOrang adam untuk aku dan
membawa hawanya ini pergi jauh.. dan memberi hawanya ini
sebuah kehidupan..
..AMIN..


4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Sweet

ch!natsu said...

kene buka mata luas2 nie.. huhu..

hargailah mereka yg sayang kita.. =)

Miss Ain said...

faiz: aku mmg sweet..haha

Miss Ain said...

cinatsu: emm..sygilah mereka.... :))