married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

idea cOme

haha....ini cite hah...aku KUTIP dari sorang aweks...hemm..ini dienye stOry...

click la..

kirenye on stOry tula....ini Orang kate taksub pasal aPril fOol....hurmm...mmg bOdOh...an an?

tyM3 tO fOrm 5 .... mase tu aku nk balek asrama...aku tngOk ramai geng2 die lepak kt blakang pntu skOlah..aku nak lalu pun takOt....tyme lalu tu..

"ko nak ktOrang belasah,kitOrang belasah sekarang"

dOrang lelaki ok?lagi pOn aku mmg tak suke pergaduhan...sngat2 x suke..
hermm..nOktah! abes di situ sebab ...
aku tak jadi kOt lalu situ...aku tepakse la
ikut laluan jauh utk pulang ke asrama...

taKot ok?

then mlm befOre tdur...
geng2 awek die lepak dlm bilik aku...termasuk la awek die tuh...
aku mls nk layan...

tapi aku ni bukan senang nk tdO...hem..aku pejam je mate...

aku dengar2 la dOrang berkate2..
"jadi jugak ko wat april fOol kt balak ko an?"
aku rase berminat lak nk dgr..
"jadi la...mane leh x jadi...die ingt aku nk putus betOl2 kOt..,mane bOleh..aku syg die maa"

aku x puas hati lagi...aku dengar lagi..
"dia mati2 ingat ain sebab aku mntak putus.."

terkejut nye aku...rase nk bangon mase tu gak...tapi malas betOl......nk gaduh2 ni..mcm dak2 jek..
laen la kalau aku betol2 kena belasah tadi..mmg la aku belasah awek die balek..
(ceh..macm la brani) haha

patut la geng2 balak die nk belasah aku...hemmm..

x patOt langsung! kn?

so...hemm...x payah la wat cite2 laen semate2 nk menarik prhatian org trsayang..
klau org tu syg ko...die akn syg jugak...

faham x anak2? hemmm


6 comments:

ch!natsu said...

faham mak.. kikiki ;P

Miss Ain said...

eheh........
phm jgn wat! yea??

::FAIZ FARISH:: said...

Haha nice

Miss Ain said...

kutip dr ko nyer entry nih taw faizzz..huhu..kejam!

farid fizi said...

faham mak..!!!.:P betol2.. x usah laa smpai mcm tu skali kan kan.. lebih baik kita wat bnd baik yg leh proudkan masyarakat..mesti lg rmai org yg akan syg kita.:)

Miss Ain said...

hehe....pandai anak mak nih...huhuu