married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

on3 mOre stOry bOut h!m

die x suke g klinik.... cntinue from this stOry click pls...

mase die pngsan tuh...aku suh die g clinic..die x nak...puas bapak n mak die pjuk...

"ain..krol ni mmg payah nk g clinic ... " bapak die ckp...

so aku cume ckp..baek prgi..takot ade pnyakit...
balek pg tuh..aku stay umah die..ngan kakak aku...sbb ade kes tu kan (uncle nak carik umah baru kt ktorang ) - tp smntara tuh...ktorang stay umah uncle la..

dlm kul 10 pg - kak rozie balek..akak 2nd die kot..lupe lak aku.. akak die masak megi kt ktorang..aku mase tuh mmg nak tdor jek..mengantuk sangat2..
then krol balek....die sorok smeting dr aku...aku x tanye sbb die tros msok bilik die..

lepas tuh..die da siap mandi....die dtg lepak ngan ktorang dpn tv,,,die bwk bnyk buah..

"kau g clinic x?" akak die tanye...
"baru balik ni hah...." die jwb..
akak die trkjut...aku lagi la trkjut..pg td kate mcm x nk g...aiseyman...
"dktor suruh mkn buah banyak, aku kurg darah putih..." die tros trang..
die offer aku mkn buah anggur..tp aku tolak..aku ckp..makan bnyak2 buah...

lepas tuh..aku pergi toilet...
"kak rozie...........air tak ade ke?" aku jerit....
tak lame lpas tu aku nampak krol terjengul kt dpn pintu bilik air...aku punye la trkjut...

"kau kena pulas paip ni..."

tah la..rase laen plak berdua-duaan dgn die.....aku berdebar-debar...

aku sangat-sangat rindu dia..
dan kesilapan ktorang adalah kitorang capel....

jadi...aku dah kehilangan kawan baek aku...

biarlah kenangan tu aku rasa sorang-sorang....

walau pahit...









8 comments:

niesz said...

selalu mcm tu kan..kwn baik ni kalau da jd couple, mmg akn rase lain..da x seindah time jd kwn dulu..

Miss Ain said...

emm..btol...sngt2 x suke....rase silap btol mase nk amik kputusan nk caple tuh.... :(

ch!natsu said...

haish2 tbe2 mimi lak tkot dgr ain ckp cmtue..
maybe mmg btol kot..
mmg lain bila dah brcouple..
tahla..
apapun doakan yg trbaik..

Miss Ain said...

aishh..mimi kes laen...
hope smpai ke jinjang plamin...otay?
no worriesss..
ain mase tu mude lg...

::FAIZ FARISH:: said...

Aku Baca kisah cinta ni.... dr yg memula... Touching

Miss Ain said...

tq faiz....tp tu adelah kesilapan yg besar ktorang buat...

Cikgu Tie said...

Kesilapankan itu adakalanya akan membuat kita bertindak lebih matang di masa akan datang.

Miss Ain said...

yup cikgu tie....kita akan bertindak lebeh matang kot..

even still ade sifat anak2..huhu...