married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

10 sebab k3napa l3laki rum!t

special to my friendz...incik.hazril..read this..
kamu sibuk..tapi ini pasti akan buat kamu sibuk ya! :)

1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.
Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.
Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.

6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya..

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh .
Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar
untuk dijaga hati.

10. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua
ini tidak benar

5 comments:

niesz said...

ni egois nie..hehe..laki mcm ni xnk la wat laki..sakit ati je nnti..

miss_neeya said...

tu namenye mengade2..hhuhuu

ch!natsu said...

huhu lelaki oh lelaki.. hoho~

zOeY zAu YaH said...

lelaki mmg rumit larhh haha

Miss Ain said...

sngt2 stuju...
knp ya? hum...

lelaki .. lelaki...
nak x nak dorang gak jd hsband kte nnti... "_"