married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

LoneLy.......

again!!! n again....
i feel lonely....dont know why...tapi inilah yang aku selalu rasa..
myb sbb aku x berapa nak cantik kot x ade org nak kawan dengan aku..
aku x salahkan dorang kalau dorang pandang aku dengan pandangan yang geli...aku dah x kisah (tipula ko)
aku yakin....apa yang aku nampak itu betul, apa yang aku dengar itu pun betul...bukan la aku ni boleh nampak benda yang benar....(tapi secara realiti)
oooo...sungguh sakit hati....bila orang anggap kita as not pretty human..sapa dorang?
tapi bukanlah semua...aku berterima kasih pada kawan2 aku yang sentiasa setia....

tapi sbnarnye......aku sunyi sbb aku besalah pada ALLAH S.W.T......sbb tu aku rasa lonely...btol kn kn?
(aku akui) :( end~~

No comments: