married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 6, 2010

sad

pertama kali aku rasa aku tak tahu nak menangis kerana apa....sedihnya hati aku ketika ini,

susahnya aku nak melepaskan perasaan ini jauh-jauh...kenapa ya?

pertama kali aku rasa aku kerdil di hadapan ALLAH, aku banyak dosa padaNya,

Maafkan hambaMu ini YA ALLAH, aku menadah tangan untuk berdoa...kenapa aku malas untuk

sujud kepadaMU YA Rabbi,

Kau bukakanlah pintu hatiku,

mungkin perasaan ini datang kerana aku dah lama tak meminta mohon dan kekuatan dariMU,

aku manusia YA ALLAH, bagi la aku hidayah MU, jauhkan lah aku dari perkara-perkara

mungkar....

aku takut bertaubat, sesungguhnya Kau selalu membentangkan kami keampunan, siang malam ,

tetapi kenapa aku begini?

siksanya hidup tanpaMU.....

Mungkin ini yang aku cari, yang aku sedih ketika ini, aku dah tahu kenapa, syukur PADAMU, aku tahu KAU amat sayangkan makhlukMU.....


amin

No comments: