married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 16, 2010

namaku...


  • nurul ain yang bermaksud cahaya mata nama ku, aku punya mak abah yang paling memahami diriku, serta anak-anak nya yang lain, aku bersyukur aku dilahirkan dalam keluarga islam dan aku pasti aku memang terpilih dari yang terpilih...


  • ibrahim pula nama abah ku, seorang yang tegas tapi kelakar, seorang yang tidak pernah kenal penat lelah,tidak pernah bosan untuk mencari wang semata-mata untuk keluarga tesayang

  • yasimah pula nama mak aku, seorang yang lemah lembut, tapi garang.....masakan nasi dagang antara yang paling sedap...memang sdap....
  • *akak minta maaf mak...sbb telalu dingin rasanya hubungan kita...akak dah cuba yang terbaik untuk menjadi anakmu...harap2 perhubungan kita ni dapat dipulihkan...amin..peace...



No comments: