married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

lagi kes buang bayi

bismillah...bismillah...

aku belum diberi nama, tapi aku dengar mama dan papa pernah berbisik untuk menamakan
aku mohd nazrin bin...aku tak tahu nama papa...selepas itu, aku merasakan mama seorang sahaja menjga aku,memberi aku minum...selama 9 bulan aku merasakan sungguh indah didalam perut mama, aku sayang mama...aku mahu jadi anak yang soleh jika diberi peluang nanti, tepat jam 2 pg aku dilahirkan, tapi tempat itu gelap, aku hanya nampak seorang lelaki membawa ku pergi, itu papakah mama?puas aku mencari mama, tapi hanya yang aku nampak ialah kegelapan,semakin lama semakin aku rasakan tiada udara untuk aku hirup,aku bau sesuatu yang busuk,dan terasa aku dijilat-jilat dan digongong..itu apa mama?aku lapar..mana mama, tiba-tiba aku merasa ada gigitan yang amat kuat dikepalaku,,mama..sakit mama...sakit...aku terus merasa lemah dan lemah untuk bernafas,,pada pukul 8 pagi aku telah kembali ke rahmatullah...terima kasih mama kerana melahirkan aku...


tajuk yang menyayat ati sume manusia yg hanya ade prasaan...aku pon tak tahu...knp la aku melihat bende2 mcm tu?dlu zaman jahiliah, tanam hidup2 bayi prempuan...skrang?bukan bayi prempuan jekk...sume jantina, buang macam sisa makanan lak..apelah salah bayi tu?cube la faham...kalau dh x nak sangat!!!!!buang tyme x jd janin lg!!!ni dh ckup sifat...siap isap jari lg...comelnye...tp sayang...kena buang..sedey rasenye...tak kisah la kaum ape yang buang...ia tetap 1 nyawa....aku harap pihak yang telibat scare langung o x...tolong lah bantu..jangan lah kita pandang hina,..tolong lah dia..sekali kita caci maki kt some1 pregnant b4 married niihh..nanti hasilnya dibuang,dihanyutkan ke sungai, ke tong sampah...dimakan anjing, burung gagak....astaga...dunia sekarang....bagilah smangat utk mereka, mereka juga manusia, yang pernah dan akan buat silap...tapi!!!!jangan lah buang bayi u mcam buang tulang ikan...janganlah..aku merayu...sakit rase hati tengok bentuk bayi dalam plastik htam...dalam mulut anjing..sayu hati...kasihan nyawa...kasihan badan..berpisah selepas menjejak ke dunia....

No comments: