married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 12, 2010

balik kampung....CNY

cuti...cuti dan cuti...
sume cmpany cuti smpai ari slase, malas nak fikir,dapat cuti pun dah bagus...hehe..
bukan aku susah nk cuti...tapi keje mmg belambak..
mcm eja ckp...keje mmg la xprnah abes...tp dh name tnggungjawab on kerje...so kena la jgak settle,

esok aku nk otw ke kg, ari esk abg aku keje pg, so x bleh la blik ari ni,
blik je kg, yana nak kawen..14hb...so,ktorang dh pakat dak2 skolah pulo tawor nak jmpe sume,almaklumlah,dia kawen mase cuti,confirm!org rmai dtg...tp naye plak...aku x beli lg adiah kt die ne...xpe2...

pastu ari isnin pg o ahad ptg ktorang plan nk gerak g bentong, fmily aku la, nk wat bbq nk kmpul adek bradek kt sane...aku dh g sane 2x, masuk ni 3x la...heee...kuarters warden penjara bentong, btul2 kt sebelah penjara,seram aku!!

sronok2...x sbr nk blik esok...mlm ni nk kuar...itupun kalau jd, :))

No comments: