married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 17, 2009

aku teLah di taG

1-Anda rasa anda hot?
x kot...mmg x la..geli aku

2-Upload gambar ke sayangan anda!
*pas raye la aku upload...x bwk plak cd burn..

3-Kenapa Anda Suka Gambar Ini?
*aku ckp pas raye...x fhm tol la soklan ni

4-Bila kali terakhir anda makan pizza?
ntah bile...tp malm la..bro in law treat aku tu...hahak..tanxs bro..

5-Lagu terakhir yang anda dengar?
sesuci lebaran - tngah dgr ni...raye kan?

6-Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
ggir my lips..sexy siot

7-Selain dari nama anda sendiri, Anda suka dipanggil dengan nama ape?
akak, oteq, makndak...

8-Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori..
wajib ke?
~zati
~dayah
~neni
~kak d
~along
~adam

~Siapa No.1 kepada anda?
~ma parents

~Bagaimana pula No.3?
~ ma family

~Pendapat anda pada angka 4
~x ade makne..

~Kate sesuatu tentang orang ke 2
~jangan nakal2

No comments: