married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 22, 2009

1st sahur..

21st Aug 2009 – Saturday
Today, aku kat rumah..sahur dan berbuka puasa dengan my parents n my family.. Insyallah..
Sahur tadi aku bangun dgn sndiri…1st sahur la katekan..tengok2 mak aku tengah goreng ayam, dalam periuk ade ikan patin msk tempoyak..aku pun tolong la ape yang patut..tolong gorengkan ayam goreng…dah siap tu…mak aku pun kejut la abah aku, adik-adik aku..abah aku senang je nak kejutkan..yang 2 ekor tu…susah btul…puas jugak la..tp ALHAMDULILLAH semua bangun walaupun agak susah pada mulanya, ni aku tngah tules pun baru je pas sahur,,tetiba teringat,,,mcm mane la dgn org2 yg agak susah kan?apa la dorang makan?harap2 bulan ramadhan kali ini ALLAH S.W.T akan mengaminkan doa mereka dan lebih memurahkan rezeki..amin..

Aku bersyukur dapat hidup lagi dalam bulan ramdhan kali ini…amin..akan aku kutip semua pahala yang aku dah banyak tinggal..INSYAALAH…..

Dan aku nak berkongsi sesuatu..awal ramadhan..bermula la aku dengan seseorang 1 hubungan yang aku harapkan sampai ke jinjang pelamin..amin..dia baik, aku bukan la memuji dia sebab aku sukakan dia, aku tengok dia baik sangat dengan orang tua, walaupun kadang2 dia terlalu kasar...aku harap aku ada tempat dihatinye..ok..berbalik pada topic...

aku ada terbaca 1 kisah, yang Rasulullah akan membaca al-Quran sebelum matahari terbit...kata baginda, biarlah mata sjuk membaca Al-Quran nur Qarim...

No comments: