married

Daisypath Anniversary tickers

wrote

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 13, 2009

maSaLah o pRobLem

Semua orang ada masalah,, yang tak pasti, bila ia akan habis. Harap satu hari nanti, sebelum kita menutup mata, masalah yang selalu membelengu hidup kita ni..akan jauh dari kita, or mean… tak payah pikir apa masalah itu..seronoknya......

Tapi sebagai manusia biasa, apa la sangat yang boleh kita buatkan? Masalah akan datang melanda even kecik pon. Susah sangat rasa ada perasaan..kena jugak la terima even kite rase sesuatu tu susah nak terima. Tapi kita kena bersyukur dengan apa yang kita ada, bukan lah mengeluh seperti apa yang aku buat ni, bak kate org..dont try this sat home..hehe..

Bila cerita pasal perasaan ni, banyak pulak yang selalu bermain-main dengan kita kan? Tak kira la dalam hati ataupun di mata kasar..sesungguhnya, bila makin meningkat dewasa ni, banyak sangat, cinta contohnya, rakan-rakan seperjuangan, alam pekerjaan, bos, keluarga, dan yang paling utama sekali ialah dengan YANG MAHA ESA.

Entah la, seperti manusia lain, aku punya kehendak yang tinggi dari keperluan hidup. Ada ke orang yang betul-betul bersyukur ek? Walau sekecil zarah sekali pun?takkan dia tak pernah mengeluh? Kalau la ada, bagusnya dia..cemburu aku dengan orang yang macam tu..seronok kan?


*****************

No comments: